Monday 28 February 2011

CoNtRoVeRcY AcTiVitY..!!

assalamualaikum n salam sejahtera tapi bkan salam satu malaysia...hehe..

setelah tiga hari aku tak update blog nih...so hari ni aku nak update...maklumlah sibuk sangat ngan pelbagai activity...huhu...

sabtu hari tu pegi la skan sekolah izzuddin shah ingatkan nak pi tengok rumah saidina ali a.k.a merah jadi johan skali lagi..rupenye kali nih takde luck...takpe la..mungkin takde rezeki..walaupown aku ni ex-panglima tertinggi rumah saidina ali....aku masih bersemangat..ngeh~~



ini gamba aku ngan panglima-panglima rumah saidina ali..
aku ex panglima tertinggi jerk...
yang baju hijau uh ex panglima lahab umah saidina umar..
pastu yang budak kecik uh hanye model ak..
haha..


bukan aku jerk yang datang hari sukan uh..
ade gak yang lain2 datang...
antarenye..tuh yang pakai sweater paul smith uh..adam..
yang rambut cam noh hujan uh zaid..
yang baju biru syakirin..
yang baju putih kulit hitam uh aqil..haha..
aku yang pakai kemeja badan fit uh..


bukan diorg jerk..
orang penting batch pown ade.
antarenye headbot kami..
iaitu haziq a.k.a______
haha..

lepas jerk sukan..
kiteorang pegi kinta city a.k.a JJ..
ape lagi main bowling la..
yang baju ijau ngah pegang bola uh amin..
die la paling star main boling..
yang lain usha jerk..


ini juz hiasan..
namenye aidil haha..
bola uh buley wat sp katanya..
dia mau lahab...


ade gak yang main snooker..
huh~~
sume muke fokus..
padahal ketiak dah melempung tunggu turn...


yang ni pengikut jerk..
haha...

maybe setakat tu jelah yang bley aku citekan tentang hari sukan..tapi korang jangan lupe..aku ade lagi cite yang besh...fuhh..kompom meletop 48 n 46..aku tak tipu..tunggu jerk aku update..harap bersabar..hehe

"saba n malu uh salah satu daripada cabang iman.."
pikiokan la...adios..
>>assalamualaikum..




No comments:

Post a Comment